اس ام اس و پیامک عاشقانه جدید .


تو که با دیگرانت بود میلی



چرا یادت مرا بشکست خیلی ؟


مگر قصدت پریشانی ما بود



که عشق ما نشد مجنون و لیلی








کمی گیجم کمی منگم ، عجیب است

پریده بی جهت رنگم ، عجیب است

تو را دیدم همین یک ساعت پیش

برایت باز دلتنگم ، عجیب است





روی قلبی نوشته بودن شکستنی است مواظب باشین

ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است ، راحت باشید !





دوستت دارم

رازیست که در میان حنجره ام دق میکند وقتی که نیستی




دوری از این دیده ، اما باز یادت میکنم

حرمت این آشنایی فرش راهت میکنم

در فراقت ، غم حصار خنده هایم را شکست

باز هم از انتهای دل صدایت میکنم




چه تجارت ناشیانه ای بود

آن همه نازی که من از تو خریدم





روزی می شود که برگ برنده ات دل می شود

اما تو دیگر حاکم نیستی


جمله عاشقانه | جمله رمانتیک | جمله زیبا | جمله باحال


اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد

بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد

جمله عاشقانه | جمله رمانتیک | جمله زیبا | جمله باحال


دستهایت را زیر تنهاییم ستون کن

که من از آوارگی بی تو بدون میترسم


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : soheil
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

آرشیو سایت
امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 229
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 249
بازدید ماه : 1386
بازدید کل : 48975
تعداد مطالب : 1326
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 1



IS

.

20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت